• 0269 510 815
  • sc.teutsch@yahoo.com
  • Piata Teutsch, Agnita, jud. Sibiu

PNRAS – Anunt selectie

Anexa 3

ANUNȚ SELECȚIE

Școala Gimnazială ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita anunță scoaterea la concurs în cadrul proiectului PNRAS – Școala Gimnazială ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita a 8 de posturi de expert în cadrul subactivităților II.1, II.2, II.3,  pentru perioada 15.11.2024-30.06.2026

I. INFORMAȚII PROIECT

 Proiectul PNRAS – Școala Gimnazială ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita este un proiect în cadrul Programului Național de Reducere a Abandonului Școlar (PNRAS), cu codul F-PNRAS-2-2023-0525, având ca beneficiari elevii nivelului gimnazial din școală cu o durată de 2 ani, respectiv mai 2024- iunie 2026 și un buget în valoare de 1068337,97 lei.

II. OBIECTUL ANUNȚULUI DE SELECȚIE

Profesor de limba și literatura română/germană va implementa din proiect subactivitatea:

II.1. Activități de sprijin, respectiv cursuri de remediere 1/1 sau în grup de limba și literatura română, testare cunoștințe, evaluare dificultăți de învățare.

Profesor de matematică va implementa din proiect subactivitatea:

II.1. Activități de sprijin, respectiv cursuri de remediere 1/1 sau în grup de matematică, testare cunoștințe, evaluare dificultăți de învățare.

Profesor de arte va implementa din proiect subactivitatea:

II.2 Activități extracurriculare și/sau extrașcolare inclusiv în parteneriate cu ONG

Consilier școlar/psiholog va implementa din proiect subactivitatea:

II.3 Activitați de informare, consiliere, asistență și educație

     Conform procedurii operaționale privind selecția experților pe poziții în afara organigramei în cadrul SG PNRAS, codul F-PNRAS-2-2023-0525, Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita, vor fi evaluați candidații care corespund cumulativ următoarelor condiții:

a) are cetățenie română/cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sa a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;

b) are capacitatea de exercițiu deplină;

c) îndeplinește condițiile de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

d) nu este condamnat/(ă) definitiv definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvîrșite cu intenție, care l-ar face/ ar face-o incompatibil/(ă) cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea

În vederea atingerii rezultatelor de proiect F-PNRAS-2-2023-0525 din Cererea de finanțare, beneficiarul va selecta si contracta experți potrivit tabelului.

Nr. crt(Sub)activitatea nr. și denumireNumăr experțiDurata (sub)activitățiiNr. ore/expert
1.II.1516 luni128
2.II.2216 luni128
3II.3116 luni64

Conform Procedurii pentru recrutarea și selecția experților în afara organigramei unităților de învățământ care ocupă posturi vacante sau temporar vacante în cadrul proiectelor PNRR – Cod: PS-DGIPRE-04 în procesul de recrutare și selecție experți în cadrul proiectelor cu finanțare externă nerambursabilă și rambursabilă finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență vor fi evaluați candidații care corespund cumulativ condițiilor generale și termenilor de referință pentru participare mai jos menționate.

III. CONDIȚII GENERALE

Expertul:

  1. are cetățenie română/ cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European cu reședința în România;
  2. are capacitate de exercițiu deplină;
  3. îndeplinește condițiile de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  4. are cel puțin 1 an experiență în domeniul educației;
  5. nu a fost condamnat/ă definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face/care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  6. îndeplinește alte condiții generale în funcție de specificul proiectului.

IV. TERMENII DE REFERINȚĂ PENTRU POSTURILE

  1. Denumire expert: Profesor de limba română și Profesor de matematică, Profesor de limba germană, Consilier școlar, Profesor arte plastice
  2. Număr posturi vacante: 5 experți
  3. Perioada estimată pentru derularea activității: de la semnarea contractului până la 30.06.2026

– vor presta activități într-un număr total estimat de 16 luni 128 zile, în perioada noiembrie  2024 – iunie 2026,  câte 8 de ore/lună.

  • Descrierea activităților conform cererii de finanțare: II.1, II.2, II.3.  Activități pedagogice și de sprijin, care includ, cursuri de remediere 1/1 sau în grup (lb. română/ lb. maternă, matematică/ științe, arte), testare cunoștințe, evaluare dificultăți de învățare, consiliere și orientare școlară, mediere, educație parentală, consiliere psihologică, etc.
  • Descrierea sarcinilor/atribuțiilor:
Denumire post vacant/expertCondiții specifice* din fișa postului
Profesor de limba română/germană– Proiectarea activităților de intervenție; – Alegerea și utilizarea strategiilor didactice optime; – Facilitarea învăţării prin alegerea adevcată a materialelor și mijloacelor didactice, adaptate particularităților elevilor, dar și corelate cu situaţiile concrete, în vederea asigurării unei instruiri eficiente; – Fundamentarea proiectării activităților remediale pe achiziţiile anterioare ale elevilor; – Utilizarea strategiilor didactice de tip activ-participativ; – Construirea situațiilor de învățare care solicită participarea creativă a cât mai multor elevi; – Utilizarea învățării diferențiate; – Integrarea şi utilizarea mijloacelor digitale în desfășurarea activităților; – Realizarea (organizarea și dirijarea) activităților de intervenție; – Organizarea, coordonarea și monitorizarea colectivelor de elevi în vederea asigurării unui climat pozitiv de învățare; – Monitorizarea activităţii elevilor astfel încât să se obţină maximum de eficienţă; – Evaluarea progresului elevilor în urma participării la activități; – Supravegherea elevilor în timpul activităților; – Gestionarea eventualelor situaţii conflictuale; – Utilizarea unui limbaj civilizat, politicos în totalitatea relațiilor interumane, eliminarea limbajului vulgar, a calomniei și denigrării altora; – Prezentarea într-o ţinută decentă;  – Respectarea și promovarea deontologiei profesionale; – Manifestarea spiritului de echipă (acțiunea gândită și înfăptuită în comun, coeziunea și întrajutorarea colegilor în realizarea activităţii); – Monitorizarea prezenței elevilor la activități și completarea listei de prezență a acestora; – Centralizarea, la final de lună, a prezenței elevilor la activități și predarea ei sub semnătură coordonatorului proiectului/directorului; – Realizarea unui raport de activitate în fiecare lună în care derulează activități; – Completarea lunară a fișei de pontaj;
Profesor de matematică
Profesor de arte– Proiectarea activităților de intervenție; – Alegerea și utilizarea strategiilor didactice optime; – Facilitarea învăţării prin alegerea adevcată a materialelor și mijloacelor didactice, adaptate particularităților elevilor, dar și corelate cu situaţiile concrete, în vederea asigurării unei instruiri eficiente; – Fundamentarea proiectării activităților remediale pe achiziţiile anterioare ale elevilor; – Utilizarea strategiilor didactice de tip activ-participativ; – Construirea situațiilor de învățare care solicită participarea creativă a cât mai multor elevi; – Utilizarea învățării diferențiate; – Integrarea şi utilizarea mijloacelor digitale în desfășurarea activităților; – Realizarea (organizarea și dirijarea) activităților de intervenție; – Organizarea, coordonarea și monitorizarea colectivelor de elevi în vederea asigurării unui climat pozitiv de învățare; – Monitorizarea activităţii elevilor astfel încât să se obţină maximum de eficienţă; – Evaluarea progresului elevilor în urma participării la activități; – Supravegherea elevilor în timpul activităților; – Gestionarea eventualelor situaţii conflictuale; – Utilizarea unui limbaj civilizat, politicos în totalitatea relațiilor interumane, eliminarea limbajului vulgar, a calomniei și denigrării altora; – Prezentarea într-o ţinută decentă;  – Respectarea și promovarea deontologiei profesionale; – Manifestarea spiritului de echipă (acțiunea gândită și înfăptuită în comun, coeziunea și întrajutorarea colegilor în realizarea activităţii); – Monitorizarea prezenței elevilor la activități și completarea listei de prezență a acestora; – Centralizarea, la final de lună, a prezenței elevilor la activități și predarea ei sub semnătură coordonatorului proiectului/directorului; – Realizarea unui raport de activitate în fiecare lună în care derulează activități; – Completarea lunară a fișei de pontaj;
Consilier școlar– Proiectarea activităților de intervenție; – Alegerea și utilizarea strategiilor didactice optime; – Facilitarea învăţării prin alegerea adevcată a materialelor și mijloacelor didactice, adaptate particularităților elevilor, dar și corelate cu situaţiile concrete, în vederea asigurării unei instruiri eficiente; – Fundamentarea proiectării activităților remediale pe achiziţiile anterioare ale elevilor; – Utilizarea strategiilor didactice de tip activ-participativ; – Construirea situațiilor de învățare care solicită participarea creativă a cât mai multor elevi; – Utilizarea învățării diferențiate; – Integrarea şi utilizarea mijloacelor digitale în desfășurarea activităților; – Realizarea (organizarea și dirijarea) activităților de intervenție; – Organizarea, coordonarea și monitorizarea colectivelor de elevi în vederea asigurării unui climat pozitiv de învățare; – Monitorizarea activităţii elevilor astfel încât să se obţină maximum de eficienţă; – Evaluarea progresului elevilor în urma participării la activități; – Supravegherea elevilor în timpul activităților; – Gestionarea eventualelor situaţii conflictuale; – Utilizarea unui limbaj civilizat, politicos în totalitatea relațiilor interumane, eliminarea limbajului vulgar, a calomniei și denigrării altora; – Prezentarea într-o ţinută decentă;  – Respectarea și promovarea deontologiei profesionale; – Manifestarea spiritului de echipă (acțiunea gândită și înfăptuită în comun, coeziunea și întrajutorarea colegilor în realizarea activităţii); – Consiliere 1/1 sau de grup pentru ameliorarea dificultăților de adaptare a elevilor la mediul școlar; – Organizarea activităților de orientare în carieră și consiliere vocațională; – Consiliere părinți și elevi; – Realizarea de activități care vizează prevenirea violenței școlare și a bullying-ului; – Monitorizarea prezenței elevilor la activități și completarea listei de prezență a acestora; – Centralizarea, la final de lună, a prezenței elevilor la activități și predarea ei sub semnătură coordonatorului proiectului/directorului; – Realizarea unui raport de activitate în fiecare lună în care derulează activități; – Completarea lunară a fișei de pontaj;

*pentru fiecare tip de expert în parte din anunțul de selecție, după caz

  • Cerințe/ competențe necesare (fără a se limita la):

-studii superioare de specialitate

  • Constituie avantaje:

-implicarea in activitati extracurriculare și de voluntariat

  • Abilități:

– capacitate de lucru în echipă

– orientare spre rezultate și atingerea obiectivelor în termenele prevăzute;

– capacitate de analiză și sinteză

– capacitate organizatorică și administrativă pentru planificarea și desfășurarea întâlnirilor de lucru în echipe interdisciplinare;

– capacitatea de a organiza activități de cercetare evaluativă;

– capacitatea de a organiza activități de documentare și de redactare a textului științific;

– capacitatea de a realiza documente cadru pentru buna desfășurare a proiectului;

– capacitatea de utilizare a documentelor de politică educațională și europeană.

V. DOSARUL DE CONCURS

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:

a) Cerere de înscriere

b) Scrisoare de intenție

c) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii

d) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări

e) Alte acte doveditoare privind experiența/expertiza, calificările specifice aferente poziției

f) CV format Europass datat și semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide –adresa de e-mail și număr de telefon);

g) Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data primei probe a concursului);

h) Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult șase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

VI. BIBLIOGRAFIA DE CONCURS (după caz):

– nu este cazul

VII. MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII

     Candidații vor depune documentele la sediul Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita din județul Sibiu, orașul Agnita, Strada Piața G.D.teutsch nr. 1,(secretariatul unității orele 11:00-13:00)  până la data de 01.11.2024.

     Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.

VIII. PROBELE DE CONCURS:

Concursul constă în parcurgerea a cinci etape (după caz), astfel:

  1. Proba eliminatorie: verificarea eligibilității administrative a dosarelor;

     Lista candidaților declarați admiși/respinși în această etapă este publicată la sediul Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch” Agnita. Eventualele contestații vor fi depuse la sediul Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch” Agnita /online la adresa de e-mail sc.teutsch@yahoo.com, în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor acestei etape, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  Candidații declarați admiși la această probă vor participa la probele de evaluare.

  • Proba de evaluare a dosarelor

    Eventualele contestații vor fi depuse la sediu/online în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Interviul și proba practică nu se contestă.

Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se face prin afișare la sediul Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita, în termen de 2 zile lucrătoare de la soluționarea contestațiilor.

Ca urmare a desfășurării probelor de evaluare, comisia va stabili clasamentul candidaților în ordinea descrescătoare a mediei notelor acordate. Candidații vor fi declarați admiși în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita numărului de posturi din anunțul de selecție.

Rezultatele finale în urma soluționării contestațiilor se afișează la sediul Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita, în termen de 2 zile lucrătoare de la ultima proba de concurs, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii “admis” sau “respins”, în termen de maxim 2 zile lucrătoare.

Candidații care îndeplinesc baremul minim pentru selecție, dar nu sunt în lista celor declarați admiși, vor constitui corpul de rezervă pentru poziția respectivă pe toată perioada derulării activității.

IX. CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI:

PerioadaActivitatea (după caz)
23.10.2024 – 01.11.2024  Depunerea dosarelor
04.11.2024Verificarea eligibilității administrative a dosarelor
04.11.2024Afișarea rezultatelor selecției în urma verificării eligibilității administrative a dosarelor
04.11.2024 – 05.11.2024    Depunerea eventualelor contestații
06.11.2024  Soluționarea eventualelor contestații
06.11.2024 – 07.11.2024  Realizarea evaluării dosarelor
07.11.2024  Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor
07.11.2024 – 08.11.2024  Depunerea eventualelor contestații
11.11.2024 – 12.11.2024  Soluționarea eventualelor contestații
12.11.2024Afișarea rezultatelor finale

Afișat astăzi 22.10.2024, la sediul Școlii Gimnaziale ,,Georg Daniel Teutsch”  Agnita

Coordonator proiect,

Florița Marina

Formular de înscriere

Declaratie de disponibilitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *